مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فکر ایجاد وب سایت برای خودتون یا کسب و کارتون ممکنه بسیار زیاد به ذهنتون برسه و شما ممکنه فکر کنید که این کار برای کسی غیر از توسعه دهنده وب یا شخصی با سابقه در طراحی وب سایت غیرممکن باشه. تقریباً هر کسی می تواند با وردپرس یک وب سایت بی نظیر و حرفه ای برای کسب و کار، وبلاگ یا نمونه کارهای خود ایجاد کند. اما چطور؟ شما با شرکت در دوره های آموزش وردپرس می توانید به راحتی اقدام به راه اندازی وب سایت در هر زمینه ای که دوست دارید بکنید.

آموزش کار با وردپرس

به وب سایت یا وبلاگ نیاز دارید؟ راه اندازی وب سایت می تواند یک فکر وحشتناک باشد مخصوصاً وقتی که شما در آن زمینه تخصصی نداشته باشید. نگران نباشید ساختن یک وب سایت با پلتفرم وردپرس بسیار ساده است. وردپرس از قالب های رایگان، با قابلیت تنظیم و تغییر و کاربر پسند برخوردار است که به شما امکان می دهد یک وب سایت زیبا و کاربردی ایجاد نمایید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس کامل‌ترین و بروزترین ابزار برای راه‌اندازی هر نوع وب‌سایتی می‌باشد. چه شما بخواهید یک وب‌سایت شخصی با امکانات ساده و بسیارکم راه‌اندازی کنید؛ چه بخواهید یک وب‌سایت شرکتی برای نمایش محصولات و خدمات خود راه‌اندازی کنید؛ و یا حتی اگر بخواهید یک فروشگاه کامل با تمام امکانات بسازید؛

همه این‌ها را می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های چندمیلیونی در عرض 5 دقیقه با وردپرس راه‌اندازی کنید. برای این کار شما تنها با گذاشتن چند روز زمان می‌توانید آن را تکمیل کرده و کسب درآمد اینترنتی خود را شروع کنید. دوره آموزش کار با وردپرس دقیقا برای همین منظور در اختیار شما قرار گرفته. آموزش کار با وردپرس برای تمامی سنین و در هر سطح مهارتی مفید می باشد.

وردپرس چیست؟

وردپرس WordPress یک نرم افزار اوپن سورس است که توسط آن می توانید وب سایت، وبلاگ یا اپلیکیشن بسازید. به زبان ساده تر، وردپرس، یک سیستم سایت ساز و پکیج راه انداز وب سایت، فروشگاه اینترنتی و وبلاگ (از هر نوع و هر مدل است) که به صورت رایگان شما می توانید آنرا از طریق وب سایت رسمی وردپرس (فارسی یا انگلیسی) دانلود کرده و بر روی فضای اینترنتی خود نصب کنید.

(فضای اینترنتی همان فضایی است که سایت شما و محتویات آن بر روی آن فضا قرار میگیرد) و سپس وب سایت خود را به طور کامل با جزئیات و امکانات متفاوت و طرح دلخواه بر روی آن راه اندازی کرده و مطالب و بخشهای مختلف سایت را خودتان مدیریت کنید.

قبل از شروع به ایجاد یک وب سایت ، برخی از متداول ترین سؤالاتی که ممکن هست در ذهن شما باشد را پاسخگو باشیم.

برای ساخت وب سایت به چه چیزی نیاز دارم؟

برای راه اندازی سایت وردپرس خود به سه مورد زیر نیاز خواهید داشت.

  • نام دامنه (نام وب سایت شما) مانند google.com .
  • میزبانی وردپرس (هاست): همانجایی است که فایل های وب سایت شما در آنجا ذخیره می شود.
  • افزونه ها و قالب ها

هزینه راه اندازی یک وب سایت وردپرس چقدر است؟

جواب این سؤال به این بستگی دارد که چه نوع وب سایتی می خواهید بسازید. هزینه راه اندازی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها هدف شما از راه اندازی سایت است و اینکه وب سایت شما به چه دلیل ایجاد می شود و چه کارایی خواهد داشت.

اما به طور کلی می توان گفت هزینه راه اندازی سایت با وردپرس از زیر 1 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان و برای موارد خیلی حرفه ای تر تا 30 میلیون تومان متغیر خواهد بود.

ما به همه شما عزیزان پیشنهاد می دهیم که کسب و کاری کوچک شروع کنید و سپس با رشد کسب و کار خود، ویژگی های بیشتری را به وب سایت اضافه کنید. با این روش در هزینه های خود صرفه جویی می کنید و ضررهای احتمالی را به حداقل می رسانید و از هزینه های اضافی جلوگیری می کنید.

منبع: اف تی سنتر

  • ۹۸/۱۰/۲۹
  • علی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی