مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در این آموزش وردپرس سعی داریم به آموزش کامل GTmetrix و رفع خطاهای gtmetrix در سایت بپردازم. سایت GTmetrix یکی از شناخته‌شده ترین ابزارها برای ارزیابی سرعت سایت و ارائه راه‌حل‌های بهینه‌سازی آن است. مطابق آماری که این سایت ارائه می‌کند در حال حاضر نزدیک به ۳۵۰ میلیون سایت با سیستم GTmetrix ارزیابی شده‌اند. این سیستم امتیازهای ارائه شده توسط Page Speed و YSlow را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید دید بهتری نسبت به وضعیت فنی سایت خود پیدا کنید.

آموزش کامل gtmetrix

ابزارهای زیادی برای بررسی سئو و بهینه سازی وبسایت و پیدا کردن مشکلات ظاهری و کدنویسی قالب سایت شما در سراسر وب موجود می باشد که بعضی از این ابزارها به صورت رایگان و برخی با پرداخت هزینه اشتراک در دسترس شما خواهد بود. همه ی این وبسایت ها یک هدف را دارند و آن هم بهبود وضعیت سئو با توجه به منطق گوگل و الگوریتم های پیشرفته این کمپانی بزرگ می باشد.

در این آموزش سئو از اف تی سنتر قصد داریم به آموزش کامل gtmetrix بپردازم که با استفاده از این آموزش gtmetrix میتوانید با تکیه بر آمار و ارقامی که از آنالیز سایتتان با استفاده از سایت gtmetrix به دست میارید، ببینید که سایتتان در چه بخش‌هایی ضعیف عمل کرده و علت پایین بودن سرعت سایت شما چه چیزی میتواند باشد.

پس اگر شما هم به دنبال آموزش کامل استفاده از GTmetrix هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی‌های جی تی متریکس

این سایت دارای سرورهای آزمون در نقاط مختلف جهان می‌باشد و توانایی دارد وضعیت سرعت سایت شما در نقاط مختلف بررسی و به شما اعلام نماید. برای مثال می‌توانید سرعت سایت خود را در اروپا و آمریکا به صورت جداگانه بررسی نمایید.

امکان بررسی وضعیت سرعت سایت روی گوشی‌های موبایل و رایانه‌های رومیزی

امکان بررسی وضعیت سایت با استفاده از وب‌سرویس توسط سیستم‌های خودکار

با پرداخت وجه و خرید امکانات نسخه پیشرفته GTmetrix می‌توانید برخی ویژگی‌های بیشتر برای مثال بررسی خودکار و منظم سایت خود را در اختیار داشته باشید.

نتایج GTmetrix چه مقدار معتبر هستند ؟

الگوریتم‌های موتورهای جستجو و به طور خاص گوگل به صورت مستمر در حال بهبود هستند و اطلاعات دقیقی هم از روش کارکرد آن‌ها وجود ندارد. بنابراین آنچه سایت GTmetrix یا هر سایت دیگر به شما ارائه می‌کند، لزوما دستورالعمل‌های مورد تایید گوگل نیستند.

با این حال بررسی وضعیت سایت در این سایت و همچنین سایت‌های دیگر می‌تواند یک دید کلی و خوب نسبت به عملکرد سایت در اختیار شما قرار دهد.

آیا لازم است تمامی توصیه‌های GTmetrix را روی سایت پیاده‌سازی کنم ؟

انجام بهینه‌سازی‌های پیشنهاد شده تا حد امکان می‌تواند مفید باشد. با این حال ممکن است انجام برخی موارد به دلایل فنی و منطقی، عملی نباشند. امتیازها و دستورالعمل‌های ارائه شده توسط GTmetrix می‌توانند به عنوان یک مشاوره به حساب بیایند. در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید آیا این دستورالعمل‌ها برای سایت شما مفید و عملی هستند یا خیر.

همچنین لازم است بدانید که انجام برخی از دستورالعمل‌ها ممکن است بیش از مقداری که برای سایت شما مفید هستند هزینه دارند و ممکن است از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشند.

منبع: اف تی سنتر

  • ۹۸/۱۱/۰۸
  • علی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی