مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در این آموزش از اف تی سنتر قصد معرفی افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی را داریم که با استفاده از این افزونه قادر به ساخت دکمه اشتراک گذاری مطالب در وردپرس خواهید بود و میتوانید امکان اشتراک گذاری نوشته‌های سایت را به راحتی برای بازدیدکنندگان سایتتان فراهم کنید. پس اگر شما هم به دنبال راهی مناسب برای نمایش دکمه اشتراک گذاری در نوشته وردپرس هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی

با استفاده از افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی میتواند یکی از راه‌های بسیار مناسب برای جذب ترافیک از شبکه‌های اجتماعی در وردپرس و همچنین افزایش سئو وردپرس با استفاده از متد بازاریابی شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

که با استفاده از این روش میتوانید کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی مختلفی حضور دارند را به سایت خود جذب کنید و از این طریق هم تعداد بک لینک‌های خودتان را افزایش دهید و هم اینکه اقدام به دریافت ترافیک مستقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی بکنید که در نهایت هر دو این موارد منجر به این خواهد شد تا نوشته‌های شما در موتورهای جستجو ارزشمند شده و رتبه بیشتری را به خودش اختصاص بدهید.

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

افزونه ای که در این آموزش وردپرس برای شیر مطالب در شبکه های اجتماعی معرفی می کنیم، با عنوان افزونه AddToAny Share Buttons در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است. این افزونه تا کنون با بیش از 500.000 نصب فعال توانسته است امتیاز 4.7 را از کاربران خود به دست بیاورد.

چرا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مهم است؟

اشتراک گذاری محتوای سایت در شبکه های اجتماعی در چندین جهت مهم و الزامی می باشد. علاوه بر اینکه یکی از تکنیک های سئو خارجی محسوب می شود می توانید کاربران زیادی را از سمت شبکه های اجتماعی به سمت سایت خود جذب کنید.

برای ایجاد امکان شیرمطالب در شبکه های اجتماعی مختلف، با کلیک روی دکمه زیر این افزونه افزونه اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

منبع: اف تی سنتر

  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • علی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی