مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

مقالات آموزش وردپرس

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه ها برای مدیران سایت ها افزایش سرعت سایت می باشد. در صورتی که شما یک وب سایت داشته باشید بی شک می دانید که سرعت بارگذاری صفحات سایت چه موضوع حساسی می باشد. بنابراین تمام سعی خود را می کنید تا بتوانید سرعت را تا حد ممکن افزایش دهید. در این مقاله آموزش وردپرس از اف تی سنتر به نحوه افزایش سرعت سایت وردپرس با افزونه wp rocket می پردازیم با ما انتهای این مقاله همراه باشید.

افزایش سرعت سایت وردپرس با افزونه wp rocket

در مقاله روش افزایش سرعت سایت وردپرس در مورد راه های مختلف سریع تر کردن سایت های وردپرسی صحبت کردیم. یکی از روش های بسیار مهم که در این مقاله به آن اشاره شده است و استفاده از آن تفاوت بسیار زیادی در سرعت بارگذاری سایت به وجود می آورد، استفاده از افزونه های کش وردپرس(افزایش سرعت سایت وردپرس با افزونه wp rocket) است.

کش مکانی است که در آن داده های موقت به صورت محتوای قابل خواندن و آماده ارسال ذخیره می شوند. هنگامی که وب سایت شما کش می شود به این معنی است که صفحات، تصاویر و فایل ها در یک مکان موقت ذخیره شده و بعداً برای کاربری که روی وب سایت شما کلیک می کند به صورت سریع و آسان ارسال می شوند.

کش کردن داده های استاتیک (یعنی داده هایی که به ندرت تغییر می کنند مانند نوشته های انتشار یافته) باعث سریع تر شدن سرعت بارگذاری صفحه می شود.

زیرا به جای اینکه هر بار تمام فرآیند بازیابی اطلاعات از هاست وب شامل استفاده از اسکریپت های پیچیده PHP، دسترسی به پایگاه داده MySQL و اسمبل کردن داده ها و تبدیل آنها به محتوای قابل خواندن اجرا شود، داده ها از مکان ذخیره سازی موقت خود بیرون کشیده شده و به صورت درست ارائه داده می شوند و به این ترتیب سرعت بارگذاری صفحه به میزان قابل ملاحظه ای بهبود می یابد.

ویژگی های کلیدی افزونه WP ROCKET

افزونه WP Rocket یک افزونه پرمیوم کش وردپرس است که تأثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت بارگذاری سایت دارد، که باعث بهبود سئو سایت شما می شود.

صفحات کش

با کمک این افزونه می توانید کش هایی را برای بالا رفتن سرعت بارگذاری صفحات، بهبود موتورهای جستجو و بهبود گفتگوهای داخل سایت ایجاد کنید. به محض فعال کردن افزونه صفحه ی کش ایجاد و فعال می شود.

وضعیت کش پیش از بارگذاری

به دلیل شبیه سازی با موتورهای جستجو باعث می شود آنها بهتر به سمت سایت شما کشیده شده و آن را مورد بررسی قرار دهند.

منبع: اف تی سنتر

  • ۹۸/۱۰/۲۹
  • علی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی